I
2019
hjalp
vi
tine k home
med
at
give
deres
webshop
en
visuel
og
funktionel
make-over

  • Tine K Home kom til os, fordi de var kede af, at deres online univers ikke reflekterede kvaliteten i deres produkter. De var desuden klar over, at der flere steder på hjemmesiden var problemer med brugeroplevelsen, pga. manglende responsivt design.

Siden 2019 har Growup løbende supporteret designvirksomheden Tine K Home med visuelle og funktionelle forbedringer på deres webshop. Fra vedligehold af forsiden ved lancering af nye kollektioner, til et fuldt redesign af checkout og produktside med fokus på brugervenlighed og responsivt design.

Yderligere har Growup i fællesskab med et fotostudie tilrettelagt og udarbejdet videomateriale af populære produktserier for at understøtte oplevelsen af Tine K Home’s designunivers. Det har ført til vækst for online salget.

Målsætning

Vores

målsætning

var

at

forbedre

brugerens

købsoplevelse,

samt

at

give

det

visuelle

univers

et

ansigtsløft.

Vores

redesign

har

været

med

til

at

forbedre

kundernes

generelle

tilfredshed

tinekhome.com

og

dermed

også

at

øge

omsætningen.

Vi har siden 2019 stået for at opdatere forsiden på tinekhome.com, for at supportere deres udsalg eller lancering af nye kollektioner

Kunderne blev tabt ved checkout, der var besværlig at komme igennem, forvirrende at bruge og manglede responsivt design

Efter at vi har redesignet checkout-flowet, er Tinekhomes omsætning steget markant

Responsivt design er super vigtigt i dag, da op mod 80% af al trafik på en webshop, kan komme fra en smartphone. Vi optimerer til alle skærmstørrelser og moderne browsere.

Foruden webudvikling, har vi hjulpet Tinekhome med at finde frem til en videostil, til deres produktvideoer

Vi har både eksperimenteret med abstrakte videoer, som videoen med plaidet her, og stylede stuemiljøer, som ovenfor

Produktvideoerne er blevet brugt til markedsføring på tinekhomes SoMe-kanaler med stor success