I2019hjalpvitine k homemedatgivedereswebshopenvisuelogfunktionelmake-over
- Tine K Home kom til os, fordi de var kede af, at deres online univers ikke reflekterede kvaliteten i deres produkter. De var desuden klar over, at der flere steder på hjemmesiden var problemer med brugeroplevelsen, pga. manglende responsivt design.
- Besøg siden
- Kunde: Tinekhome
- Periode: 2019-2022
Siden 2019 har Growup løbende supporteret designvirksomheden Tine K Home med visuelle og funktionelle forbedringer på deres webshop. Fra vedligehold af forsiden ved lancering af nye kollektioner, til et fuldt redesign af checkout og produktside med fokus på brugervenlighed og responsivt design.
Yderligere har Growup i fællesskab med et fotostudie tilrettelagt og udarbejdet videomateriale af populære produktserier for at understøtte oplevelsen af Tine K Home’s designunivers. Det har ført til vækst for online salget.
Målsætning
Vores
målsætning
var
at
forbedre
brugerens
købsoplevelse,
samt
at
give
det
visuelle
univers
et
ansigtsløft.
Vores
redesign
har
været
med
til
at
forbedre
kundernes
generelle
tilfredshed
på
tinekhome.com
—
og
dermed
også
at
øge
omsætningen.
Vi har siden 2019 stået for at opdatere forsiden på tinekhome.com, for at supportere deres udsalg eller lancering af nye kollektioner
Kunderne blev tabt ved checkout, der var besværlig at komme igennem, forvirrende at bruge og manglede responsivt design
Efter at vi har redesignet checkout-flowet, er Tinekhomes omsætning steget markant
Responsivt design er super vigtigt i dag, da op mod 80% af al trafik på en webshop, kan komme fra en smartphone. Vi optimerer til alle skærmstørrelser og moderne browsere.
Foruden webudvikling, har vi hjulpet Tinekhome med at finde frem til en videostil, til deres produktvideoer
Vi har både eksperimenteret med abstrakte videoer, som videoen med plaidet her, og stylede stuemiljøer, som ovenfor
Produktvideoerne er blevet brugt til markedsføring på tinekhomes SoMe-kanaler med stor success