Vi
leverede
en
skræddersyet
Shopify
løsning
til
den
fynske
start-up
the
Organic
Crave
Company

  • The Organic Crave kom til os for at få hjælp til at vælge den rigtige ecommerce-platform. Den skulle være skalerbar, nem at vedligeholde og have gode integrationsmuligheder. Shopify var den naturlige løsning.

Som ny spiller på et trængt markede, lancerede The Organic Crave Company deres serie af sunde snacks i foråret 2020. Hertil leverede vi en skræddersyet Shopify-webshop som både havde til rolle at være en salgskanal og et visitkort til alle interesserede. Webshoppen skulle fortælle om The Organic Crave’s stærke ambitioner om at revolutionere snack-industrien gennem miljø-rigtige ingredienser og produktion.

I forbindelse med lanceringen af webshoppen producerede og tilrettelagde Growup en serie af billeder, som skulle give den rigtige stemning omkring de nye produkter. Det skulle være moderne, ungt og friskt, og passe til den visuelle identitet som The Organic Crave har.

Målsætning

Vi

definerede

hele

the

Organic

Craves

online

univers

og

producerede

billeder,

video

og

tekster

hertil.

Vi

supporterede

desuden

lanceringen

af

produkterne

med

stories,

reels

og

opslag

deres

Instagram

og

TikTok.

Sådan så theorganiccrave.com ud på lanceringsdagen. De billeder, vi har hjulpet med at producere, danner hele online universet.

Vi hjalp til på fotodagen, hvor vi arbejdede systematisk efter en drejebog. Vi fandt frem til en egnet håndmodel og sørgede for at style hende, med tøj i matchende farver til produkter.

Vi hjalp også med at organisere et videoshoot på Odense havn. Vi stog igen for at hyre en dygtig model og instruere hende, så vi fik de rigtige videoer.

Her ses vi instruere modellen. Vi kigger over skulderen på fotografen, for at sørge for, at video-klippene fra havnen, passer sammen med billederne fra studiet.

Her ses håndmodellen med matchene skjorte.

Henover sommeren 2020 stod for at poste og promovere The Organic Craves produkter på Instagram og TikTok.

Videoklippene kunne desuden bruges på sociale medier også.